Kochani, miło nam poinformować Was o rozpoczęciu kampanii reklamowej Grechuta Festival Świnoujście 2017.
Łukasz Grechuta, menadżer kampanii, opracował drukowane elementy naszego przedsięwzięcia, a także elementy reklamowe zaplecza administracyjnego festiwalu w oparciu o założenia Systemu Identyfikacji Wizualnej Grechuta Festival. Jest on także menadżerem projektu Systemu Identyfikacji Wizualnej GF, zaś twórcą systemu i tym samym autorem grafiki, plakatów oraz logotypu jest Artysta Plastyk Michał Jandura z Wydziału Grafiki krakowskiej ASP. Michał Jandura współpracował również przy wdrażaniu projektów kampanii.
Pomarańczowo-czerwona kolorystyka głównego motywu przygotowanego przez Michała Jandurę dla tegorocznej kampanii GF Świnoujście jest nową częścią projektów znanych już elementów systemu identyfikacji takich jak: billboard, afisz czy banery reklamowe. Nowością tego roku są np. folder z programem festiwalu czy tzw.roll-up stanowiący tło dla konferencji prasowej festiwalu.